Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~priestvalon | użytkownik

imię i nazwiskoAlan B. adresIrlandia zarejestrowany26.08.2007 @19:28:36 ostatnio na stronie31.07.2017 @08:51:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6860960
digarty6 komentarze645 posty na forum29

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~IzabellaS    08.04.2009 @10:56:34
Dopiero sie ucze, wyrozumiałości trochę ale konstruktywna krytyka jest jak najbardziej mile widziana
~Tkachoz    07.04.2009 @14:51:40
hehe no dobry pomysł jou
~Munnin    06.04.2009 @21:44:14
Dzięki dobry człowieku
_______
Z negatywu stwórz pozytyw.
~crazyG    06.04.2009 @21:12:56
zostaje, bo jestem pewna, ze warto :D
~Abla    01.04.2009 @15:31:12
tym mi milej
~Abla    01.04.2009 @15:26:11
dziękuję
~wuba    29.03.2009 @22:50:08
Czesc Alan..
Sorki za pozna wiadomosc, ale staralem sie dotrzec do kazdego jak moglem od czwartku - na pomysl wyslania cynka przez inne grupy wpadlem dopiero wlasnie w sobote..
Teraz wlasnie wrocilismy - byo naprawde super, niebawem lecimy gdzies znowu..
Jestes teraz w grupie, to bedziemy w lepszym kontakcie
pozdrawiam
~uotmi    27.03.2009 @18:03:38
Thank u so much dear I'm from VietNam , u know that place ? nice to meet u and have a nice day
_______
Dreamer DreamSeller
~dziles    26.03.2009 @10:47:06
dzięki za uwagi zawsze miło widziane
~grzesik101    21.03.2009 @12:27:17
HE HE NICE
~grzesik101    13.03.2009 @14:45:10
Dzięki Stary HE HE
~shotgunsinner    12.03.2009 @08:49:17
to nie różaniec.
~Munnin    02.03.2009 @18:10:50
Dzięki za komenty i ocenki!
_______
Z negatywu stwórz pozytyw.
~Psychol666    08.02.2009 @14:29:01
Właśnie widziałem Twoją wypowiedz dot. oceniania, muszę przyznać że zgadzam się z Tobą w 100%. Co do Twoich prac na digarcie to możesz być z nich całkowicie dumny, kawał dobrej roboty odwalasz. pzdr
~martinko    02.02.2009 @06:46:52
i o to chodzilo niemniej wszystko co napisales jest punktem widzenia zaleznym od punktu patrzenia... pozdrawiam
~martinko    01.02.2009 @21:41:46
to musi byc straszne... bycie "Doskonalym" .....
pozdrawiam
nie sztuka skomentowac ile obronic swoje zdanie ale mlody jestes masz jeszcze czas na przyswojenie tej sztuki
~shotgunsinner    01.02.2009 @11:03:19
tę sesję robiłyśmy tydzień temu, więc...było za zimno... a ja i tak już byłam chora, chociaż myślę, żę nie jest wcale tak bardzo źle. przynajmniej mi przypadło to do gustu. byłam wtedy w podłym nastroju i to ujęcie oddaje moje uczucia.
tak, ten 'czerwony las' tknął mnie.
za każdym razem gdy włączam komputer, pod pływem innych emocji spoglądam na to zdjęcie... inaczej to odczuwam.
~shotgunsinner    01.02.2009 @10:53:07
to są tak zwane ograniczenia czystości. ;D
musiałabym mieć na codzień brudną podłogę w pokoju.
chyba, że samoczyszczący się brud istnieje. ;]
ostatnio edytowane: 2009-02-01 10:53:20
~rybecki    31.01.2009 @11:52:51
pozwolisz ze tesz poobser....
_______
--Oceniam bo chce byc oceniany, zapraszam do mnie...---
~rybecki    30.01.2009 @11:19:41
to fakt linia jest niepotrzebna, jak na zdjecie kompletnie nie pozowane, wrecz z zaskoczenia to ujdzie. chos szczeze to mnie ta linia gryzie od samego poczatku. Dzieki za poswiecona uwage...
_______
--Oceniam bo chce byc oceniany, zapraszam do mnie...---
~rybecki    29.01.2009 @13:14:57
Lubie konstruktywna krytyke.Pozdrawiam i dzieki...
_______
--Oceniam bo chce byc oceniany, zapraszam do mnie...---
~Esox    22.01.2009 @12:56:00
Dzięki za konstruktywną uwagę!
~mosher800    17.01.2009 @14:51:12
No niestety zleceniodawca taki troche disco polo hehe
_______
----stay ACID----
~Gorannex    16.01.2009 @20:35:30
No mnie Dublin też na kolana nie powalił, ale czasem swój klimat ma...
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
~Gorannex    16.01.2009 @20:29:03
Chociaż w niektórych dzielnicach dublina był klimat którego poszukujesz... ale to pewnie już zauważyłeś.
_______
"There's so many different worlds... so many different suns..."
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt